Countdown is begonnen. 10 daagjes en 4 weke tot NZ - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu Countdown is begonnen. 10 daagjes en 4 weke tot NZ - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu

Countdown is begonnen. 10 daagjes en 4 weke tot NZ

Door: royeijgelshoven

Blijf op de hoogte en volg Roy

21 Juni 2011 | Australië, Brisbane

Hallo iedereen,

Zoals gewoonlijk komt hier dan weer een verslagje van mij na 2 weken. Bedankt iedereen voor de reacties alweer. Ook wil ik even zeggen dat ik nu al meer dan 10 duizend vieuws heb op mijn site. Dat betekent dat mijn verslagen aardig wat gelezen worden door mensen en dat ik het niet voor niets schrijf. Maarja nu even een kort verslagje. Ik maak het niet zo lang als de laatste weken want er is niet erg veel gebeurt de laatste 2 weken in Down Under.

2 weken geleden was ik namelijk een beetje ziek van het werken. Nu is weer alles goed met mij. Verder heb ik een lange 2 weken achter de rug. Ik heb namelijk weer 2 weken 6 dagen gewerkt per week. Maarja dat is niet zo erg zo gaat de tijd weer sneller om. Ik vind de nachtdiensten erg leuk. Maar soms wordt het even genoeg en moet je toch even een dagje vrij hebben. Omdat er vorige week iemand ziek werd moest ik deze collega van de nachtdienst vervangen. Hier heb ik dus alleen een hele week achter de receptie gewerkt. Jammer genoeg was het een beetje saai maar goed dat maakt niet uit het was al leuk dat ik de nachtdienst kon werken voor mijzelf. Ik had hem beloofd dat ik de nachtdienst zal doen als die mij opzijn minst 3 daagjes vrij geeft na deze periode. Want ik ben al meer dan een maand 6 of 7 dagen per week aan het werken en kon wel wat rust gebruiken. Dit heb ik ook gekregen en kon lekker een aantal daagjes naar mijn familie gaan.

Op het werken na is er eigenlijk niet veel meer gebeurt. Ik heb nog goed contact gehad met mijn vrienden en familie in Nederland en heb nog wat films gekeken. Nu ben ik bij de familie en was het een verassing dat er familie overkwam vanuit Sydney. Ik ben naar de cinema geweest met wat vrienden en wij gaan morgen naar de Gold Coast om wat leuke dingetjes te gaan bekijken.

Dit was mijn korte blog voor vandaag. Ik weet zeker dat over een 4 weekjes de blogs veel leuker gaan worden. Dus houd allemaal mijn blog goed bij. En laat als je het een leuk verslag vind een leuke reactie achter.

De groetjes vanuit Down Under en C'ya soon. Ik ben in ieder geval flink aan het aftellen. Hopen dat die aswolk niet in de weg hangt over een aantal weekjes.

Cheers

  • 21 Juni 2011 - 19:33

    Wim Melchers:

    Roy

    Het einde is in zicht en dan zou ik zeggen knallen maar.
    Als ik volgende week in de nachtdienst zit zal ik aan je denken.
    Hou vol en nog een heel mooie tijd.

    Wim

  • 21 Juni 2011 - 20:41

    Gerda En Loek:

    Alles goed. Nog effe volhouden dan is het eindelijk zover dan kun je lekker gaan rondtrekken. Dan heb je de stage er op zitten. Zo te zien in je verslag heb je flink moeten werken maar dat hoort erbij. Over twee weken kun je lekker uitrusten bij je familie. Hou je taai je hoort nog van me. Groetjes Gerda en Loek

  • 30 Juni 2011 - 08:16

    Fieni En Jo:

    Hoi Roy,
    eindelijk is het dan zover. Hier heb je zo lang naar uitgekeken. Achteraf is het toch nog allemaal redelijk snel en goed verlopen. Ik hoop dat je er veel van hebt geleerd en dat je er vooral wat aan hebt voor jouw toekomst. Daar was het uiteindelijk om te doen.

    Nu kun je aan jouw welverdiende vakantie beginnen en van het mooie Australië gaan genieten. Maak er een mooie tijd van, met vrienden en familie, en we zien ons gauw weer terug in Landgraaf. Het is nu zo voorbij, want wat leuk is gaat snel!!!!!!!!!!

    Groetjes, Fieni en Jo

  • 03 Juli 2011 - 08:36

    Fieni En Jo:

    Hoi Roy,
    eindelijk is het dan zover. De vakantie waar je zo naar hebt uitgekeken. Wij hopen dat je er volop van zult genieten, maar er iets moois van en doe het vooral voorzichtig en rustig aan. We zien jou graag gezond en wel terug over een paar weken.

    Groetjes en heel veel plezier, Fieni en Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Foto bij Abel Tasman National Park

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 42108

Voorgaande reizen:

02 Maart 2017 - 01 Oktober 2017

Backpacken Roy en Loes

18 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Nieuw Zealand

Landen bezocht: