Eindelijk is het zover - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover

Door: royeijgelshoven

Blijf op de hoogte en volg Roy

16 Juli 2011 | Australië, Brisbane

Hoi iedereen,

Het is eindelijk zover. Vanaf Maandag gaat het avontuur beginnen. Maandag vertrek ik al om half 5 in de morgen om vervolgens met Emirates naar New Zealand te vliegen. Hier zal ik Michael weer zien na precies 5 maanden. Want dinsdag zijn wij precies 5 maanden weg uit ons kikkerlandje. Om iedereen te laten weten dat ik weg ben schrijf ik nu nog een kleine blog zodat jullie niet hoeven te wachten op een reisverslag. Deze zullen waarschijnlijk over 2 weken pas weer geschreven worden.

We zijn namelijk op een goed idee gekomen. Of eigenlijk Michael is op dit idee gekomen. Om een campervan te huren en met dit busje een weekje door New Zealand rond te gaan trekken. Hierin kunnen we overnachten en we zijn mobiel dus kunnen zelf bepalen waar wij heen willen. We hoeven dus geen bus of trein te pakken om een mooie plaats van New Zealand te bezoeken. Als jullie willen zien waar wij heen gaan kijk dan eens op google naar de volgende plaatsen: Taupo, Tauranga, Rotorua, Bay Of Islands, misschien Waitomo Caves en natuurlijk Auckland. Dit zijn de plaatsten die wij willen bezoeken. Verder is in de campervan alles aanwezig. Een keuken, tv en een bed voor 2 personen. Eten doen wij wel ergens langs de weg waar je barbecues hebt en gratis kan grillen. Dit word natuurlijk een grote en leuke trip. Als we terug komen van New Zealand zullen wij onze trip voortzetten met Domi. De tijd vliegt nu echt heel erg snel om. Ik ben nog maar minder dan 6 weekjes in Down Under. Dit worden wel de leukste 6 weken.

Als je het vorige verslag nog niet gelezen hebt wat ik vorige week geschreven hebt moet je dat zeker doen. Hier zijn ook een aantal foto´s te zien. Dus ik zou zeggen tot over een weekje of 2 en Adiejeee Wahh!!!

Cheers!!!

  • 16 Juli 2011 - 12:28

    Dieng Mam:

    Hi Boy

    Nou het schijnt dat je niet meer kan wachten, maar hou het nog even vol en rust nog maar wat uit, want ik denk dat je fit moet zijn als je dit allemaal wil gaan bekijken. Maak er wat moois van jullie twee maar rij vooral voorzichtig. (maar da doe je toch wel)
    Genieten hoor we zien of horen je wel nog morgen anders wensen we je twee super weken in New Zealand.

    adieje wa

    maak veel foto's zodat we mee kunnen genieten als je thuis je verhaal doet.

  • 16 Juli 2011 - 15:13

    Gerda En Loek:

    Hoi Roy,

    We wensen je een fijne reis naar New Zealand. Ik weet zeker dat je er lang op hebt gewacht tot het zover is. Nu is het eindelijk zover. We hopen dat je een fijne vakantie zult hebben maar ik weet zeker dat het wel zal lukken.
    Geniet ervan en we horen nog van je na die twee weken.

    Groetjes van Gerda en Loek

  • 17 Juli 2011 - 07:53

    Jan En Kit:

    Een plezierige reis gewenst en we zijn echt jaloers .Konden wij ook maar eens op vacantie gaan .hahahahaha

    groetjes en geniet er van.

  • 17 Juli 2011 - 08:18

    Roy Eijgelshoven:

    Dankjewel allemaal. Ik zal er zeker van genieten. Volgende week nadat ik terug ben van onze reis met de campervan dan zal ik een nieuwe blog schrijven met wat foto's

    Cheers

  • 18 Juli 2011 - 00:13

    Wim Melchers:

    Roy

    Kerel, genieten maar zou ik zeggen want je hebt het verdiend.

    Groet Wim en Ramon.

  • 21 Juli 2011 - 12:26

    Joyce En Bjorn:

    Hey need
    Heel veel plezier op deze supervakantie.
    En lees ik dat goed? een campervan. Doe maar ruig wa. Dat is wel heel luxe backpacken!!!
    Geniet ervan

  • 27 Juli 2011 - 23:29

    Roy Eijgelshoven:

    Hoi Wim bedankt het was een hele leuke reis en nu verder in Australië.

    Joyce, Bjorn, Bart en Stan.

    Ja we zijn indd met een campervan opstap geweest. Was erg leuk en hebben veel gezien ik zal het verslag op mijn site zetten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Foto bij Abel Tasman National Park

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 42105

Voorgaande reizen:

02 Maart 2017 - 01 Oktober 2017

Backpacken Roy en Loes

18 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Nieuw Zealand

Landen bezocht: