3e week - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu

3e week

Door: royeijgelshoven

Blijf op de hoogte en volg Roy

11 Maart 2011 | Australië, Brisbane

Hoi iedereen.

Hier is weer een nieuwe blog. Ik ben klaar met mijn 3e week en volgende week zit de eerste maand van mij australie avontuur alweer erop.

Vorige week heb ik nog de hele week housekeeping moeten doen. Dit beviel me totaal niet en ben blij dat ik daar nu mee klaar ben.

Deze week heb ik de hele week aan de receptie gewerkt. Ik heb hier heel veel geleerd en het waren ook hele aardige collegas. Ook heb ik deze week mijn engels goed verbeterd zegt mijn familie. Ik had hun 2 weke niet gesproken maar toen ik hun sprak hoorden ze meteen dat mijn engels een stuk verbeterd was. Dus na een lange vermoeide week in de housekeeping heb ik het nu meer naar mijn zin. Ik slaap niet meer bij mijn manager maar nu slaap ik voor het weekend bij mijn familie en hierna vertrek ik naar een hostel in de buurt van mijn hotel. Omdat ik verhale heb gehoort dat je hier niet langer wil blijven dan een week of 2 vanwege he feesten en de disco ga ik opzoek naar een share appartment. Dit is een appartement wat ik kan delen met andere jongeren in de buurt van het hotel. Dit is ongeveer even duur maar wel beter omdat ik dan onder der jongeren ben.

Dit weekend staat op de planning om kaarten te schrijven en om een beetje uit te rusten. Verder zal ik met mijn neefje DJ nog wat dingen gaan doen en het saafs een filmpje kijke ofzo.

Verder wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties en ik zorg dat volgend weekend weer een nieuwe blog op deze site komt. Volgend weekend ben ik al voor een maand weg van het koude Nederland.

Groetjes en tot snel

  • 11 Maart 2011 - 12:19

    Mam:

    hoi kerel gelukkig bevalt het je nu een stuk beter jaja house keeping is niet alles gelukkig heb jij mij daar voor.
    maak er een paar gezellige dagen van met de familie en dan er weer voor een paar dagen tegen aan.
    leuke blog heb je geschreven. volgende keer zal het wel over je hostel gaan neem ik aan. groetjes en zoek morgen (zaterdag) maar voor een mooi appartement. hou je haaks

  • 11 Maart 2011 - 12:32

    Gerda:

    Ik heb je nieuwe bericht gelezen.Zo te zien bevalt het je gelukkig een stuk beter. Nu nog te hopen dat je een leuke plaats vind waar je kan slapen. Als je die nog vind zal het beslist goed komen en kun je eens wat ondernemen. Groetjes Gerda en Loek. Hou je taai.

  • 11 Maart 2011 - 16:38

    Kit.:

    Hallo Roy.
    Hier dan eindelijk weer wat van mij.
    Tijdens de Carnavalsdagen zijn we naarMünchen geweest .
    Aan jouw bericht proef ik nu toch een beetje optimisme.Gelukkig.
    Wij zijn blij dat het een beetje begint te wennen.
    Probeer er een mooie tijd van te maken.

    Heel veel groeten van Kit en Jan.

  • 11 Maart 2011 - 21:29

    Tjeu Peters:

    Hoi Roy

    Gelukkig bevalt het je nu beter.
    Maak er iets leuks van.
    We spreken elkaar vlug weer via msn.

    groetjes,

  • 12 Maart 2011 - 17:21

    Ome Jo:

    Hier is ome Jo. Ik ben kapot van het uitgaan met die geiten van de plus. Geef me dan maar housekeeping. Is volgens mij minder zwaar dan wat ik nu moet doen. Ik ben bijna door mijn zakgeld heen, dat ook nog. Maar ja, dat heb ik voor jou, mijn allerliefste neefje, over.
    Geniet jij maar daar in australië, dan verzorg ik hier wel zolang de rest.

    Groetjes en nog veel succes,
    Joopie

  • 13 Maart 2011 - 00:45

    Roy:

    Hoi ome jooke

    Is het zo zwaar. Niets meer gewent zeker he? We kunnen even ruilen kan jij lekker houskeeping doen dan ga ik wel op sjtap:P Doe ze maar de groetjes als je ze ziet he;) haha

    Hier is alles goed ben nu bij helen en heb wel een rustig weekend achter de rug.

    Groetjes

  • 14 Maart 2011 - 06:39

    Michael:

    Hi Mate,
    Zie je wel, in het begin is het altijd even moeilijk, maar je gaat er zeker komen in die prachtige stad! Ik ben blij om te horen gaat het al stukken beter gaat. Je kan trots op je zelf zijn, hoe je jezelf weer op gepept hebt. Respect mate!
    Spreek je snel weer (gaan we ook de tickets boeken) en hou je goed daar in donw under!

    Cheers!

  • 15 Maart 2011 - 08:00

    Mam:

    Hoi miene Jong

    Was niks dat hostel, veel te veel feestgangers als je 's morgens vroeg op moet. Gelukkig heb je nu vanaf maandag een appartement gevonden, krijg je misschien wat meer tijd om te slapen want dat heb je wel nodig als je moet werken. Trouwens voor de rest gaat het wel goed zoals ik heb meegekregen in het weekeinde. Je had en geweldig leuk weekeinde met de familie. Maar ja met die gekke schup kan dat ook niet anders. Ze heeft je natuurlijk weer vreselijk verwend. Nou maak er deze week het beste van want je weet vanaf volgende heb je je eigen plekje.

    groetjes dieng Mam

  • 16 Maart 2011 - 15:07

    Nichtje!!:

    hoi sjatje
    alles goed!! fijn dat je dit gedaan hebt en ik moet zeggen we missen toch een stukje in de gezelligheid zonder jou.. maar vind het super dat je dit doet.
    ik neem thuis de webcam en hoop je op msn ook nog te spreken..
    we hebben helaas al de reis naar jamaica geboekt anders was ik zeker langs gekomen.. doe rustig aan en geniet er van..
    dikke kus nancy,, aram en trottel
    ps. de groetjes aan iedereen en een dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Foto bij Abel Tasman National Park

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 42115

Voorgaande reizen:

02 Maart 2017 - 01 Oktober 2017

Backpacken Roy en Loes

18 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Nieuw Zealand

Landen bezocht: