Voorbereiding - Reisverslag uit Rimburg, Nederland van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Rimburg, Nederland van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: royeijgelshoven

Blijf op de hoogte en volg Roy

09 Januari 2011 | Nederland, Rimburg

Over circa een maand vertrek ik naar mijn stage aan de andere kant van de wereld, namelijk in Down Under. Hiervoor moet natuurlijk veel geregeld worden. Ik heb mijn vliegticket,contracten, verzekering en visum al binnen. Het laatste wat geregeld moet worden is mijn studiefinanciering. Als dit geregeld is ben ik klaar om in het vliegtuig te stappen. Ik vlieg vanuit Amsterdam met een klasgenoot tot Dubai. Vanuit hier zal ik overstappen op het vliegtuig richting Brisbane. Als ik vanuit Dubai vertrek moet ik de rest van de vlucht alleen afleggen, omdat mijn klasgenoot naar New Zealand gaat. Vanuit Dubai vlieg ik richting Brisbane waar eerst nog een stop word gemaakt op Singapore, waarscheinlijk om te tanken. Mijn luchtvaartmaatschappij is Emirates, afkomstig uit de Verenigde Emiraten. Eenmaal aangekomen zal ik de eerste week bij familie overnachten, en in deze week is het de bedoeling om een appartement te zoeken voor ongeveer 4 maanden in het hartje van Brisbane, omdat mijn familie te ver van het stagebedrijf af woont. Mijn stagebedrijf is The Limes Hotel en is gelegen in het hartje van Brisbane, de stad waar ik tot begin july zal overnachten. Na deze stage staat op de planning om naar New Zealand te gaan. Hier zal ik voor ongeveer 2 a 3 weken gaan backpack-en met een klasgenoot die stage gaat lopen in de buurt van Auckland. Na deze trip door New Zealand is de bedoeling dat wij terugvliegen naar Australië, Brisbane. Vanuit hier zullen we de overige weken gaan backpack-en en natuurlijk het Great Barrier Reef bezoeken en de hoofdstad, Sydney.
Na het backpack-en is het tijd om terug te vliegen via Dubai richting Amsterdam. Wij hopen dat alles zo verloopt als het hier staat en dat mijn stage voldoende word afgetekend. Dit is mijn eerste verslag van hoe mijn reis zal moeten verlopen. Ik heb er in ieder geval veel zin in.

  • 13 Januari 2011 - 22:43

    Schwennieboy:

    AiAiAi Royke Boyke :D

  • 15 Januari 2011 - 21:18

    Roy Eijgelshoven:

    Of nit, heb jij geen account hunt?

  • 16 Januari 2011 - 11:48

    Rick Dieteren:

    Héél veel succes en plezier!!:P
    En wel wekelijks minimaal 1 keer schrijven en wat foto's er bij;) haha.

    Gr. Rick

  • 17 Januari 2011 - 18:57

    Schwennieboy:

    Haha nee roy zo ver ben ik nog niet ;) maar gaat dat tripje nu wel door aangezien Brisbane ook onder water staat ?

  • 17 Januari 2011 - 20:49

    Roy Eijgelshoven:

    Joazekers gaat dat door, heb contact met stage gehad die stonde hoog genoeg. En t water is al ver gezakt dus is wel chil

  • 17 Januari 2011 - 22:06

    :

    Word een ''GEWELDIGE'' tijd, Mate!:D

  • 19 Januari 2011 - 14:31

    Laura Reijnders:

    Hey Roy, Wat goed van je wel een hele stap he! Ik wil je heel veel succes wensen en plezier natuurlijk! Hou me op de hoogte ;) Kus Laura.

  • 19 Januari 2011 - 21:59

    Roy Eijgelshoven:

    Heys Laura,

    Bedankt:D joa is indd een stap, maar hopelijk wel een leuke en leerzame stap. Plezier zal ik daar wel hebbe, en ik hou jullie zeker op de hoogte;)
    Kus Roy

  • 11 Februari 2011 - 10:12

    Ilse:

    Good luck roy, en vooral genieten! voor je t weet ben je weer terug!

    kusss Ilse

  • 14 Februari 2011 - 18:56

    Guido Nicolaes:

    Roy, Ik wens je vanaf deze plaats een goede voorbereiding en een goede reis toe.
    Ik hoop, dat jouw stageverwachtingen uitkomen en dat je een onvergetelijke en leerzame tijd in Australië zult hebben.
    Veel groeten !

  • 14 Februari 2011 - 23:48

    Roy Eijgelshoven:

    Bedankt meneer Nicolaes. Het gaat zeker een top ervaring worden. Het gaat zeker goed komen met michael en mij. Bedankt voor de reactie

    Grtjes Roy

  • 21 Februari 2011 - 11:02

    Pap:

    Nu je aan je grote reis begonnen bent wil ik je langs deze weg nog eens veel succes wensen en vooral geniet, geniet en nogmaals GENIET van alles wat ziet, tegenkomt en beleefd.

    Groetjes, Pap en Mam

  • 21 Februari 2011 - 14:17

    Gerda En Loek:

    Hoi Roy alles goed gegaan. Heb je een goede reis gehad. Geniet er nog van. Ik denk dat dat zeker wel zal lukken. Groetjes we horen nog wel van je.

  • 01 April 2011 - 21:46

    Scholly:

    Kerel veel plezier en succes in dat landje daar man.

    Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Foto bij Abel Tasman National Park

Actief sinds 09 Jan. 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 42056

Voorgaande reizen:

02 Maart 2017 - 01 Oktober 2017

Backpacken Roy en Loes

18 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Nieuw Zealand

Landen bezocht: