Voorbereiding en vertrek - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu Voorbereiding en vertrek - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Roy Eijgelshoven - WaarBenJij.nu

Voorbereiding en vertrek

Door: Roy en Loes

Blijf op de hoogte en volg Roy

02 Maart 2017 | Nederland, Landgraaf

Beste lezers,

Zoals we veel vrienden en familie beloofd hebben, gaan wij tijdens ons backpack avontuur een blog bijhouden om iedereen in Nederland op de hoogte te houden van de belevenissen die wij mee gaan maken. Hierbij de start van onze reisblog, met alvast een kleine blog over de voorbereiding en het vertrek.

De afgelopen maanden hebben wij voorbereidingen getroffen om vandaag de reis te starten naar ons startpunt Nieuw Zeeland. Deze voorbereidingen hebben aardig wat tijd en moeite in beslag genomen, maar zijn het dubbel en dwars waard.

Vandaag om 20:45 uur zal onze Airbus 380 van Emirates vanuit Düsseldorf vertrekken richting Dubai, waar een overstap wordt gemaakt om de reis te vervolgen naar Christchurch in Nieuw Zeeland. In Nieuw Zeeland gaan we circa twee maanden rondreizen en vervolgens een kleine (rust)vakantie nemen op Fiji, een land gelegen in Melanesië. Vanuit Fiji wordt de reis vervolgd naar Australië waar we veel gaan bezichtigen, maar ook familie en vrienden bezoeken. Na ongeveer twee en een halve maand reizen in Australië zullen we Oceanië verlaten voor Zuid-Oost Azië waar Indonesië, Maleisië en Singapore voor twee maanden bezocht zullen worden.

We hopen jullie tot heden voldoende op de hoogte te hebben gebracht, en zullen zo vaak als mogelijk een update geven via deze blog. Er zullen tijdens de reis verschillende foto's toegevoegd worden. Verder kunnen jullie op Facebook en Instagram van ons verschillende foto's kunnen vinden tijdens de reis.

Tot snel

• 02 Maart 2017 - 17:13

Jacqueline:

Wij wensen jullie een hele fijne reis toe en verheugen ons op jullie verslagen!grtjes Jo en Jacq

• 02 Maart 2017 - 17:22

Jo En Fieni Beckrrs:

Wij wensen jullie een hele fijne reis. Hopelijk gaat alles zoals gepland en zijn de eerste twee maanden in Nieuw Zeeland geweldig.

• 02 Maart 2017 - 17:34

Jan En Kit :

Veel plezier en een goede reis gewenst door jan en kit

• 02 Maart 2017 - 18:50

Joyce Engelen:

We wensen jullie een onvergetelijke reis en verheugen ons al op jullie verhalen.

• 02 Maart 2017 - 19:54

Ralph Van Rhee:

Gans veul plezeer !!!

• 04 Maart 2017 - 19:23

Mam En Pap:

Veul sjpass... Wij zullen jullie gretig volgen in jullie avontuur.